Pisztráng, paprikás gluténmentes lisztbe forgatva

Gluténérzékenyként sem kell lemondanunk a finom sült halról! Nagyon könnyen és egyszerűen elkészíthető, csak barnarizs-liszt és néhány fűszer kell hozzá.

pisztráng paprikás gluténmentes lisztben

Hozzávalók:

  • 2 közepes méretű pisztráng (összesen kb. 60 dkg), de másfajta halból is elkészíthető;
  • 70 g barnarizs-liszt;
  • 3 g őrölt pirospaprika;
  • só, szárított petrezselyem és szárított, őrölt fokhagyma ízlés szerint (az én keverékem: 7 g só, 1 púpozott mokkáskanál szárított petrezselyem és 3/4 csapott mokkáskanál őrölt fokhagyma);
  • olaj a sütéshez.

Elkészítés:

  1. A pisztrángok fejét levágjuk, majd lepikkelyezzük és megmossuk őket.
  2. A sót összekeverjük a fokhagymával és a petrezselyemmel. Megfűszerezzük a halakat.
  3. A barnarizs-lisztet összekeverjük a paprikával, majd a pisztrángokat a keverékbe forgatjuk. Ügyeljünk rá, hogy a liszt mindenütt befedje őket. A felesleget gyengéden leütögetjük.
  4. A fűszerezett, lisztbe forgatott halakat forró olajban megsütjük. 6-7 perc alatt megsülnek. A sütési idő felénél fordítsuk meg őket.
  5. A megsült pisztrángokat tegyük egy rácsra, ami alá papírtörlőt tettünk, hogy a felesleges olaj lecsepeghessen.

Glutén- és tojásmentes rántott hús

rántott hús

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük