Pisztráng paprikás gluténmentes lisztbe forgatva

Gluténérzékenyként sem kell lemondanunk a finom sült halról! Nagyon könnyen és egyszerűen elkészíthető, csak barna rizsliszt és néhány fűszer kell hozzá.

pisztráng paprikás gluténmentes lisztben

Hozzávalók:

2 közepes méretű pisztráng (összesen kb. 60 dkg), de másfajta halból is elkészíthető

70 g barna rizsliszt

3 g őrölt pirospaprika

só, szárított őrölt fokhagyma, szárított petrezselyem ízlés szerint; Az én keverékem: 7 g só, 3/4 csapott mokkáskanál őrölt fokhagyma, 1 púpozott mokkáskanál szárított petrezselyem.

olaj a sütéshez

 

Elkészítés:

  1. A halak fejét levágjuk, majd lepikkelyezzük és megmossuk őket.
  2. A sót összekeverjük a fokhagymával és a petrezselyemmel. A megmosott halakat megfűszerezzük a keverékkel.
  3. A barna rizslisztet összekeverjük a paprikával, majd a megfűszerezett pisztrángokat a keverékbe forgatjuk. Ügyeljünk rá, hogy mindenütt befedje őket a fűszeres liszt. A felesleges lisztet gyengéden leütögetjük róluk.
  4. A fűszerezett, lisztbe forgatott halakat forró olajban megsütjük. 6-7 perc alatt megsülnek, a sütési idő felénél fordítsuk meg őket.
  5. A megsült pisztrángokat tegyük egy rácsra, ami alá papírtörlőt tettünk, hogy a felesleges olaj lecsepeghessen róluk.

Glutén- és tojásmentes rántott hús

rántott hús data-wp-pid=

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük